Hotel Lone – izlog hrvatske kreativne industrije

Hotel Lone, prvi design hotel s pet zvjezdica u Hrvatskoj, otvorio je svoja vrata za goste u lipnju 2011 godine.

S hotelom Lone po prvi puta u Hrvatsku dolazi internacionalni brend Design Hotels koji u posljednjih 15 godina predstavlja sinonim za izvrsnost u hotelskoj arhitekturi i dizajnu, te balansu funkcionalnosti i izvrsne usluge. U izgradnju hotela uloženo je 339 milijuna kuna, što ga čini jednom od najvećih greenfield investicija u hrvatskom turizmu u zadnjih nekoliko godina. Pripreme za gradnju hotela su trajale tri godine, sama gradnja trajala je devet mjeseci i završena je gotovo dva mjeseca prije najavljenog roka.

Hotel Lone smješten je u neposrednoj blizini mora, okružen stoljetnom mediteranskom park šumom ''Zlatni rt'', tek nekoliko minuta šetnje do samog centra Rovinja. Tlocrt hotela karakterističnog je „Y“ oblika što omogućuje funkcionalnu organizaciju hotelskih sadržaja, kvalitetne vizure za sve sobe kao i planiranje javnih sadržaja oko centralnog, pet katova visokog atrija hotela.

Hotel raspolaže s 248 prostranih te moderno uređenih smještajnih jedinica s pogledom na more, i to s 236 soba, 11 apartmana i jednim predsjedničkim apartmanom veličine 129 četvornih metara. Gostima su na raspolaganju i dva fine dining restorana, Sushi & Sea Food bar, dječji klub, tematski barovi, night club bar koji će osim jazz koncerata organizirati i druge vrste glazbenih i kulturnih događanja, wellness i spa centar na 1.700 četvornih metara te 10 višenamjenskih dvorana od kojih je ona najveća kapaciteta 600 mjesta.

Realizacija projekta povjerena je timu arhitekata zagrebačkog studija 3LHD pod vodstvom Silvija Novaka. Unutarnje uređenje i oprema hotela rezultat su suradnje mladih hrvatskih dizajnera i umjetnika: grupa produkt dizajnera Numen osmislila je kompletan namještaj, dizajn i odabir tkanina za hotel, modne dizajnerice iz studija I-gle dizajnirale su odjeću djelatnika, a konceptualni umjetnici Ivana Franke i Silvio Vujičić osmislili su rasvjetna tijela, dekorativne tkanine i prostorne instalacije. Vizualni identitet hotela potpisuje marketinška agencija Bruketa&Žinić.

Na vrh stranice