Adris grupa - tvornica uspjeha
Posjetitelji ovogodišnjeg Weekend Media Festivala nisu mogli ne zamijetiti 10 metara visoku konstrukciju u dvorištu stare Tvornice duhana Rovinj. Tri floora jedan iznad drugoga bila su mjesto za degustiranje, druženje, plesanje, ali i platforma s jedinstvenom perspektivom na festivalska događanja. Riječ je o upečatljivom paviljonu Adris grupe - dugogodišnjeg glavnog festivalskog pokrovitelja, kojeg je osmislila Brigada, a izvela u partnerstvu s agencijama Bruketa&Žinić OM i Pepermint.
Stepenasta rastuća struktura paviljona, nadovezuje se na kreativni koncept recentnog Adrisovog godišnjeg izvješća pod nazivom Tvornica uspjeha inspiriranog stalnim rastom i razvojem poslovanja Adris grupe, odnosno, tvrtki u sastavu Grupe - Maistre, Cromarisa i Croatia osiguranja. Tako je svaka tvrtka dobila svojevrstan kat za predstavljanje u sklopu konstrukcije koja kroz stilizirano A predstavlja zajedništvo Adris grupe. Katovi su izvedeni iz tri transportna kontejnera, sve većeg svjetskog trenda u projektiranju različitih prostora, od stambenih, uredskih, prodajnih, pa do izložbenih. Tijekom dana posjetitelji festivala su u prizemlju mogli degustirati Cromarisove riblje zalogaje, na drugom Maistrinom katu mogli su uživati u kadrovima novog hotela Amarin i odmoriti uz glazbenu kulisu, dok je na vrhu, najbolji pogled na Weekend Media Festival osiguralo Croatia osiguranje. U večernjim je pak satima svjetleća skulptura koja uokviruje paviljon imala još snažniju funkciju prostornog markera kao i scenografije za zabavni dio programa.
Na vrh stranice