„Jedna hrvatska priča“ - izložba nagrađivanih kreativnih projekata Adris grupe
U četvrtak 19. rujna u Galeriji Adris u Rovinju otvorena je izložba pod nazivom Jedna hrvatska priča. Riječ je o izboru iz u svijetu nagrađenih kreativnih projekata proizašlih iz dvadesetogodišnje suradnje Adrisa i kreativne agencije Bruketa&Žinić(&Grey).
Podsjećajući na nužnost kreativnosti u suvremenom poslovanju, još početkom ove dugogodišnje suradnje, Predrag Grubić je zapisao: „Adris grupa svjesno je izložena riziku kreativnosti. Držimo da prolazi vrijeme tradicionalnih rješenja u gospodarstvu i da, premda presporo, dramatično presporo, i hrvatsko gospodarstvo ide prema kreativnoj ekonomiji u kojoj je dizajn bitan, kadšto i odlučujući, za povećanje konkurentnosti i dodavanje vrijednosti tvrtki na globalnom tržištu. Kako bismo u tom poslu bili što učinkovitiji, moramo, i unatoč riziku, biti otvoreni novim znanjima, inovativnim i kreativnim rješenjima te prihvatiti suradnju poduzetnika i dizajnera.“ Skrećući pozornost na važnost ove izložbe, Grubić drži kako će „izloženi rovinjski fragmenti nedvojbeno pridonijeti rastu kulture dizajna u nas te njegovoj socioekonomskoj i kulturnoj afirmaciji. Zacijelo će, u protimbi s nepodnošljivom estetikom ružnoće, potaknuti tu stalnu energiju vidnosti...“
Kustos izložbe koji je izabrao dvadeset i četiri nagrađivana projekta realizirana za Adris grupu i Zakladu Adris, Maistru, Cromaris te Croatia osiguranje, istaknuti teoretičar arhitekture, Maroje Mrduljaš, u katalogu izložbe je, uz ostalo, zapisao: „Opsežan niz projekata koji su nastali u suradnji Adris grupe i agencije Bruketa&Žinić(&Grey) rezultat su spoja dvije specifične, no ujedno i kompatibilne kulture. S korijenima u istarskom gradu Rovinju i industrijskoj modernizaciji, Adris grupa izrasta u jednu od najznačajnijih regionalnih tvrtki koja prolazi temeljitu preobrazbu od monokulturne industrijske proizvodnje prema precizno diverzificiranom poslovanju u sektorima turizma, zdrave hrane i financijskih usluga. Kroz godišnja izvješća i druge projekte ne samo da se komunicirao nego se i artikulirao karakter te preobrazbe, koja je istovremeno bila temeljita, ali se i oslanjala na kontinuitet sustava vrijednosti tvrtke. (…)“
Izložba je popraćena vrijednim nakladničkim ostvarenjem, trojezičnim katalogom „Jedna hrvatska priča/Una storia Croata/ The One Croatian Story“.
(Autor fotografija s otvorenja izložbe: Marko Dimic/Pixell)
Na vrh stranice