Predstavljajući umjetnika, u katalogu izložbe, Zidić piše:
Kao što je arhitekturu "opteretio" kiparskim okom i mentalitetom – s rukom u središtu svijeta – tako je u kiparstvo prenio neka...
U katalogu izložbe, uvodeći nas u likovni opus umjetnice, Zidić je, uz ostalo, zapisao: „Premda posve općenito, može se formulirati temeljno radno pravilo: jednostavnost prije svega....
Zidić: Gattin je bio, neprijeporno, prvi naš informalist, radikalniji od svih u nastojanju da se slika-predmet udalji od tradicijskih mjerila i konvencija prema samoopstojnom predmetu-biću, koji,...
Zidić: Teško bismo našli, ne samo u našoj modernoj tradiciji, slikara koji je koristio toliko različitih pa i neslikarskih, štoviše: antislikarskih materijala, kojima je, barem dijelom, i...
„U aktu, figuralnoj kompoziciji, interijeru i u nekim vedutama potvrdio se Mujadžić kao velemajstor. Dobar u prirodi i još bolji u obzidanom prostoru kuće/atelijera, slobodniji između četiri...
Govoreći o bogatstvu motiva u stvaralaštvu Zorana Mušiča, Zidić je istaknuo: „U inventuri Mušičevih motiva posebno je mjesto venecijanskih veduta i širok raspon njihovih značenja. Od...
"To su, sažeto, Maslina razlikovna svojstva u odmjeravanju s naivom: sloboda duha i ruke, kojoj kriterij nisu skepsa odraslih, nego iskrenost djece. Ni jedan naivni slikar ne bi htio da mu slika...
U katalogu izložbe, Zidić je, govoreći o počecima Perićeva likovnog stvaranja, uz ostalo, zapisao: „Po svojoj genetskoj strukturi, temperamentu i socijalnoj svijesti, povijesnome kontekstu,...
Oko Stupice postoji konsenzus slovenske kritike i teorije: svi ga prepoznaju kao velikog protagonista modernista u poraću od pedesetih nadalje. I najviđeniji ga pisci instaliraju na sam vrh...
Jesmo li svladali temu Kristl?
Ne, još nismo. Možda je to danas i nemoguća misija. Bilo je stanovitih pokušaja, pa i nekih rezultata. Mnogo je, ipak, nepremostivih teškoća, neistraženoga i...